När upplevelsen är i centrum och kunden har höga förväntningar på detaljerna, så ställs höga krav på att alla era medarbetare vet hur era processer och leveranser ska gå till. På en armlängds avstånd har medarbetaren tillgång till information och dokumentation, så att kunden kan få en perfekt vikt handduk. Varje gång.
Våra kunder finns i flera olika branscher, där vi dagligen får till oss exempel där Ngager stöttar och underlättar deras verksamhet.
Hur gör ni när brandlarmet av misstag sätts igång samtidigt som kunderna slappnar av i poolen?
Filmer och bilder på hur handdukar viks, återställning av behandlingsrummet till nästa kollega eller hur gymredskapen ska förvaras. Med vårt stöd för filmer och bilder ser ni till att alla medarbetare vet hur processerna ser ut, oavsett språk eller tid på arbetsplatsen. Med Ngager sätter ni alla detaljer.
Ibland gäller det att snabbt få tag på alla medarbetare – det kan vara förändringar som påverkar verksamheten eller information kring säkerhet och rutiner. Med Ngagers anslagstavla, chatt och kommunikationshjälpmedel så får ni enkelt tillgång till hela personalstyrkan när det krävs.
Utbildningar för nya produkter som ska användas vid behandling, kvalitetssäkra så att alla gör och säger samma sak. Utbildningsdelen är perfekt för nyanställda, nya produkter eller kampanjer som måste användas och kommuniceras likadant, varje gång.
Ett skapa ett allmängiltigt intranät är inget för oss. Även om funktioner kan passa i flera olika branscher, så är varje verksamhet unik och därför behövs ett system anpassat efter just era önskemål. En större anläggning behöver flera funktioner, där onboarding, kommunikation och pulsmätning behöver ske dagligen. Medans den mindre verksamheten kanske bara är ute efter anslagstavlan och videofunktioner för kvalitetssäkring? Vi finns här för att anpassar ert system så att ni kan engagera alla de anställda som inte sitter på ett kontor.
Hagabadet är ett anrikt spa, med numera tre oaser i Göteborg som erbjuder ett stort utbud av träning och yoga i kombination med kroppsbehandlingar och spaupplevelser. Med en organisation där medarbetarna är i ständig rörelse ute i verksamheterna sökte man ett effektivt sätt att sprida information och driva kulturen. Lösningen blev ngager som ett socialt, mobilt intranät – för alla anställda.
– Att bygga och utveckla varumärket Hagabadet har varit mitt jobb i många år. Sedan vi tog över förlusttyngda Hagabadet 2013 har vi jobbat med att utveckla det som är Hagabadet och slipat på diamanten. Det har vi gjort genom att om och om igen förtydliga vårt varför, vår mission och leva våra värderingar varje dag.
Låt oss hjälpa er att skapa ett intranät för alla de medarbetare som inte sitter på ett kontor. Med ett intranät i telefonen kan alla vara uppdaterade med precis det de behöver. Ngager engagerar era medarbetare och skapar tid för det som spelar roll.
Lina Elgbratt, Business manager