fbpx

Lyssna till våra kunder

Appen är enkel att använda och skapar engagemang hos användaren

– I alla branscher vi är engagerade i är det tydligt att det är människorna som skapar kundupplevelsen och gör skillnaden. I N’gager har vi hittat rätt verktyg för att onborda och utveckla medarbetare. Appen är enkel att använda och skapar engagemang hos användaren vilket är en förutsättning för att få organisationen att använda verktyget i sin vardag. Våra medarbetare på Salt&Sill är först ut att få möjlighet att använda N’gager och inom kort rullar vi ut verktyget till övriga bolag och medarbetare inom gruppen.

Andreas Boquist, VD Elma Group.

Mellanchefens dilemma – lösning N’gager

– Som produktansvarig för Hagabadets Yoga är mitt arbetsområde både brett och djupt. Jag samarbetar tätt med min kollega som ansvarar för vår gruppträning. Tillsammans har vi i vårt team 80 yogalärare och instruktörer och rattar ca 300 klasser varje vecka. Mycket som ska gå i lås.

Här är N’gager ett fantastiskt stöd för kommunikation, information men också en bra plats för lathundar, manualer och dokumenterade riktlinjer.

Med denna digitala avlastning så får jag tid att möta mitt team i verkligheten, ansikte mot ansikte. Jag är helt enkelt en mindre stressad chef idag.

Mija Griborn, Yogaansvarig Hagabadet

Bunches – Digitalt ledarskap och kulturutveckling

Bunches säljer blommor i bunt via egna butiker och shop in shops i H&M Home. Med en geografiskt spridd verksamhet blir det allt viktigare att följa hur organisationen går och mår och man valde därför N’gager som plattform. Som ett mobilt, socialt intranet blir plattformen bäraren av nyheter, information och kunskap, samtidigt som man kan ta pulsen löpande på organisationen för att följa utvecklingen.

Hagabadet – Mobilt intranet och kulturutveckling

Hagabadet är ett anrikt spa, med numera tre oaser i Göteborg som erbjuder ett stort utbud av träning och yoga i kombination med kroppsbehandlingar och spaupplevelser. Med en organisation där medarbetarna är i ständig rörelse ute i verksamheterna sökte man ett effektivt sätt att sprida information och driva kulturen. Lösningen blev N’gager som ett socialt, mobilt intranet – för alla anställda.

– Att bygga och utveckla varumärket Hagabadet har varit mitt jobb i många år. Sedan vi tog över förlusttyngda Hagabadet 2013 har vi jobbat med att utveckla det som är Hagabadet och slipat på diamanten. Det har vi gjort genom att om och om igen förtydliga vårt varför, vår mission och leva våra värderingar varje dag.

Både hur Disney jobbar med service, vilket jag studerat på plats, samt den anrika hotellkedjan Ritz-Carlton har varit stora inspirationskällor.

När allt fler medarbetare (nu 252) kommer till så krävs allt bättre digitala stödsystem som får det att fungera. Allt från att hålla koll på att nya medarbetare får rätt on-boarding till att befintlig personal har en uppdaterad och smidig on-going-process. Vårt arbetssätt är Better than yesterday. Små steg, att vara lite mer framåtlutad än bakåtlutad, att lära av varandra och lära ihop. Och lära ihop med våra gäster.

Med programvaran N’gager underlättar det att jobba med både unga och äldre medarbetare – N’gager är så intuitivt att de som annars haft det tufft att lära sig nya system tyckt att detta varit bra. De allra flesta i vår organisation har inget skrivbord, ingen egen dator på jobbet utan deras arbetsdag är att ge upplevelse till våra gäster. Då är kommunikationscentralen i mobilen perfekt.

Vi har utvecklats så fint. Nu är vi ett välmående företag med ett starkt varumärke. Med N’gager fortsätter vi resan framåt.

Helene Johansson, WOW Experience Manager och ägare Hagabadet

Vi guidar dig vidare

Vill du veta hur ditt företag kan utvecklas med hjälp av N’gager? Prata med oss!

Genom vår erfarenhet av företagande så hjälper vi er att se på vilket sätt N’gager skulle göra störst nytta till att börja med, för att kunna växa i er takt.

Jakob Shabo, KAM & Lina Elgbratt, Business manager 

    Arbetet blir enklare och bättre för både HR, Marknad, Försäljning, IT och Ekonomi – alla blir nöjda med N’GAGER.