Lina Elgbratt jobbar som Business manager här på ngager. Hon har jobbat med Pelle och Helene i 10 år och det var en självklarhet att bli en del av deras nya satsning ngager när de frågade henne om hon ville följa med.
Lina älskar mötet med människor, att hjälpa dem utvecklas och förenkla deras liv och vardag.
Hon har tidigare arbetat med att hjälpa människor till en god hälsa och välmående, Lina skulle säga att hon fortfarande gör det. Lina hjälper framför allt chefer att få en lugnare tillvaro, men även medarbetaren som på ett enkelt sätt får sin information på en samlad plats.
Tel: 0738-000 305
Mail: lina.elgbratt@ngager.com
Adam Lindén har rollen som CTO på ngager. Han har arbetat med Pelle och Helene både som kollega och leverantör under de senaste 20 åren och tycker om att få arbeta med det fantastiska teamet på ngager!
För att vara en person som arbetat inom IT nästan hela sitt yrkesliv är Adam ovanligt intresserad av människor, och för honom utgör ngagers möjligheter en oemotståndlig kombination båda dessa områden.
Adam stöttar i teknikfrågor både på kontoret och hos kunder, med människan i fokus.
Tel. 0762-13 00 01
Mail: adam.linden@ngager.com
Gunilla Drabik har rollen som Key Account Manager här på nGAGER.
I hela sitt yrkesliv har hon arbetat inom försäljning och affärsutveckling. Hon har kunden i fokus och vill skapa goda långsiktiga relationer.
Gunilla har alltid tyckt om utveckling och att lära nytt. Därför tycker hon det känns mycket positivt att genom ngagers plattform få vara med och bidra och stödja företag och deras medarbetare att utvecklas och bli mer engagerande varje dag.
Tel. 0735-099 487
Mail: gunilla.drabik@ngager.com
Pelle och Helene Johansson har båda jobbat i ledande positioner inom träning- och hotellbranschen sedan mitten av 90-talet samt haft ett flertal styrelseuppdrag inom spel och process. Gemensamt är insikten att det är medarbetaren som gör skillnad i kundupplevelse och det märks på sista raden.
2013 tog de över Hagabadet i Göteborg. Vissa kallade det både dödsdömt och ett kamikazeuppdrag men det var en dold pärla. På dessa år har de utvecklat en stark företagskultur som stärkt varumärket och framförallt höjt kundupplevelsen och därmed gett en positiv resultatutveckling. Allt tydligare är insikten att leda människor som levererar service är nyckeln till framgång.
Framgång och utveckling av fler enheter under de senaste åren kräver mer av sina ägare och ledare att få med sig rätt medarbetare som lever upp till kundlöftet med livskvalitet i fokus.
Från att mest gått på känsla och erfarenhet började vi, runt 2015, vara mer strukturerade i vårt arbete kring företagskultur, intern fortbildning och introduktion av medarbetare. Samtidigt så blev vi med fler klubbar. Vi öppnade Hagabadet Älvstranden 2015 och Hagabadet Drottningtorget 2018. Vi växte kraftigt i antal medarbetare.
Under dessa år blev det allt mer uppenbart att vi behövde ett stödsystem.
Hagabadet verkar i premiumsegmentet och våra medlemskap ligger mellan 1500 kr/månaden till 3300 kr/månaden. För oss är en av de viktigaste pusselbitarna att vi alla som jobbar är överens om Vad vi ska göra, Varför vi ska göra det, Hur vi ska göra för att skapa styrkan i vårt varumärke och hålla vårt varumärkeslöfte. Annars kan vi aldrig hålla den prisnivå som vi har.
Här är anledningen varför vi började leta efter ett flexibelt digitalt stödsystem som är enkelt att lära sig, enkelt att hantera och som fungerar för den som inte har ett eget skrivbord men en egen dator. 95% av våra medarbetare möte gäster och jobbar i drift. Dvs medarbetare behöver ha ”kontoret på fickan”.
Vi hittade ett digitalt system som vi verkligen blev nyfikna på. Efter lite om och men så föll det sig så att vi tog över hela systemet. Helt plötsligt blev vi ett IT-företag!
Men för oss är IT bara stödet. Det viktiga är människorna. Hur ska vi kunna bygga tjänsteföretag inom upplevelsebranschen där personalen är den viktigaste pusselbiten.
Några av de företag som använder N’gager för att bygga sina varumärken varje dag:
Sturebadet – Tränings- och hälsobranchen
Elma Group – hotell och upplevelse
Hagabadet – Tränings- och hälsobranchen
LeH Group – Hotellbranschen
IBS – Hudvårdshögskola
HBS Nordic – Hudvård, Partihandel med parfym och kosmetika
CUBSEC – Väktarbolag
Bunchery (Blomrum) – Specialiserad butikshandel med blommor och andra växter, frön och gödselmedel
Prata med oss!
Är du nyfiken på hur vi på ngager kan hjälpa din verksamhet? Tveka inte på att höra av dig till oss.
Vad är ngager?
En digital plattform med medarbetaren i centrum, som möjliggör ett modernt arbetssätt med maximal nytta av digitaliseringen.