Förvandla din medarbetarupplevelse med Ngager
En Plattform, oändliga möjligheter
Ngager är din allt-i-ett-lösning för att skapa engagerade, informerade och motiverade medarbetare. Från smidig onboarding till kraftfull internkommunikation och utbildning – vår plattform hjälper dig att automatisera, anpassa och maximera varje steg i medarbetarresan. Med Ngager är det enkelt att bygga en stark företagskultur som driver framgång, oavsett var dina medarbetare befinner sig.
Ta Steget med Ngager - Precis som Framgångsrika Företag Gör
Framgångsrika företag litar på Ngager för att driva sitt medarbetarengagemang och sin tillväxt. Vi är stolta över att vara deras pålitliga partner, och vårt fokus på kvalitet och kundnöjdhet har hjälpt dem att nå nya höjder. Är du redo att uppleva skillnaden med Ngager? Kontakta oss idag, så visar vi hur vi kan hjälpa ditt företag att växa och lyckas.
Kommunikaiton
Effektiv kommunikation på arbetsplatsen är avgörande för att främja samarbete, öka produktiviteten och skapa en positiv arbetsmiljö. När medarbetare och ledning kommunicerar tydligt och öppet minskar risken för missförstånd, vilket leder till bättre beslutsfattande och högre arbetskvalitet. Bra kommunikation bygger också förtroende och stärker relationerna inom teamet, vilket är nyckeln till att nå gemensamma mål och uppnå långsiktig framgång.
Till skillnad från e-post är Ngager designat för den moderna, icke-stationära arbetsstyrkan och möjliggör snabbare, mer öppen och effektiv kommunikation på arbetsplatsen. Ledare kan enkelt skapa det mest engagerande innehållet för intern kommunikation, onboarding, utbildning och ledarskap. Dessutom kan de skicka och ta emot information säkert över alla nivåer och spåra engagemang i realtid.
Att nå hela organisationen inom sekunder är möjligt med mobila pushnotiser. Anställda har inte alltid tillgång till sin företags-e-post, men de har alltid tillgång till sina telefoner!
Med Ngager kan du för all intern kommunikation eller innehåll du vill dela välja att skicka det till hela organisationen eller till specifika grupper. Dessa mindre grupper kan baseras på roll, senioritet, team, platser, etc. Dessutom har varje anställd ett personligt nyhetsflöde i sin app som endast visar kommunikation som är relevant och avsedd för dem.
Sociala flödet är en central plats där medarbetare kan dela meddelanden, bilder, videor och mer med kollegor på Ngager, den ledande plattformen för medarbetarkommunikation. Sociala flödet förenar medarbetarna i din organisation genom deras Ngager-app. Dessa utrymmen kan skapas för att koppla samman hela organisationen eller för att möjliggöra konversationer och engagemang mellan personer i specifika platser, avdelningar eller team.
Företag använder Ngager för att öka engagemanget, kulturen och lärandet bland sina anställda, särskilt de som jobbar på distans. Ngager hjälper företag att förbättra kommunikation, utbildning och ledarskap, vilket i sin tur ökar motivationen och produktiviteten hos teamen. Företag anpassar appen efter sina behov för att uppnå sina mål. Ledare använder även insikterna från Ngager för att fatta bättre beslut som påverkar både medarbetare och verksamheten.
Ngager har blivit en viktig partner för chefer inom HR, kommunikation och utbildning i många olika branscher, som detaljhandel, friskvårdsbranschen, hotell- och restaurangbranschen, säkerhet.
Utbildning
Snabb, effektiv kompetensutveckling som ökar produktivitet och anpassningsförmåga.
Med Ngager kan du snabbt och enkelt skapa engagerande utbildningsmaterial för dina anställda, utan att behöva några kunskaper i kodning, design eller lärandehantering. På bara några minuter kan du sätta upp en kurs eller lektion som når rätt personer direkt.
Dina anställda får en unik och effektiv lärandeupplevelse. Utbildning på Ngager stöder mikrolärande och kan innehålla videor, bilder och dokument.
Ja. På Ngager får du realtidsinsikter i hur dina anställda engagerar sig i utbildningsinnehållet. Denna data är ovärderlig för att identifiera potentiella kunskapsluckor inom din arbetsstyrka.
Ngager ger även teamchefer i hela organisationen möjlighet att se sina teammedlemmars lärande och efterlevnad. Dessutom kan varje anställd enkelt följa sin egen utbildningsprogress och läranderesa fram till slutförandet.
Du kan använda Ngager-appen för att introducera, vidareutbilda eller omskola dina anställda inom vilket ämne som helst. Mobil utbildning kan enkelt skapas med ditt eget innehåll och i vilken struktur du vill; det kan handla om specifika färdigheter, företagets värderingar, nya processer, onboarding av nya anställda och mycket mer på denna moderna e-learningplattform.
Pre- & onboarding
Förbered nya medarbetare för framgång redan innan första arbetsdagen
Ngager är ett utmärkt verktyg för smidig och fjärrstyrd onboarding av nya medarbetare. Med Ngager-plattformen kan du enkelt sätta upp en onboarding-process som kan schemaläggas, starta tidigare (pre-boarding) och spara tid och kostnader genom automatisering av operativa uppgifter. Onboarding med Ngager är lätt att anpassa för både organisationer och specifika roller, vilket gör processen mer tillgänglig, engagerande och omfattande för medarbetarna. Dessutom kan ledare spåra framsteg och se engagemang redan från start.
Medarbetarupplevelse
Skapa engagemang och trivsel för långsiktig framgång
Ngager är utformat för att positivt påverka medarbetarupplevelsen genom att ge ledare verktyg för att öka engagemanget. Med Ngager-appen kan din organisation förbättra kommunikationen, utbildningen och ledarskapet under hela medarbetarresan – från introduktion till avslutning. Plattformen gör det enkelt att skapa innehåll och ger tillgång till funktioner som gör företagsinformation mer intressant, tillgänglig och engagerande för medarbetare, oavsett var de befinner sig eller vad de gör.
Som en anpassningsbar app för medarbetarengagemang kan du bygga en digital medarbetarupplevelse som passar just din organisation och uppfyller medarbetarnas behov och önskemål.
Ja. Ngager-appen är en komplett lösning för medarbetarengagemang som är designad för att möta behoven hos medelstora till stora organisationer när det gäller intern kommunikation, utbildning och ledarskap. Företag använder Ngager som en samlingspunkt för att ge anställda tillgång till företagsinformation, engagera sig med kollegor och få tvåvägsfeedback. Därför kan Ngager troligtvis ersätta många av de system ni använder, eller länka till dem via appen.
Utforska möjligheterna
Redo att ta ditt företag till nästa nivå? På Ngager tror vi på hitta lösningar och öppna samtal. Boka ett möte med oss för att se hur vi kan förvandla dina idéer till verklighet. Vårt team står redo att förstå dina behov och skapa en plan för framgång. Kontakta oss idag!
Anpassat för era utmaningar
Butiken med flera olika anställningstyper och kommunikativa utmaningar. Restaurangen med extrapersonal och hotellet där allt behöver ske på samma sätt, varje gång. Varje bransch och företag har sina olika utmaningar och behöver ett anpassat verktyg som förenklar arbetet. Styrkan med Ngager är vår skalbarhet och paketering, där vi ser till vad just ert företag behöver. Vi hjälper er så att allt finns samlat på en och samma plats.
Inspireras av våra kunders framgångar
Hotel Onyxens förvandling med Ngager
Hotell Onyxen implementerade Ngager i verksamheten för ett år sedan, initialt för att knyta ihop kommunikation på deras hotell. Idag använder de fler funktioner för att kommunicera, effektivisera och för att utöka feedbacken mellan medarbetare och chefer. Onyxens förvandling med Ngager är ett litet exempel på hur Ngager revolutionerar hotellbranschen.