Branscher

Svenska

Svenska flaggan

English

United Kingdom flag

Branscher

Svenska flaggan
Kundcase

Hotell Onyxen

Hotell Onyxen strålar som en unik oas mitt i hjärtat av Göteborg och är känt som ett litet hotell med ett stort hjärta. När gästerna kliver in genom dörrarna möts de av en omfamnande atmosfär som genast förmedlar en känsla av hemtrevnad. Beläget bara ett stenkast från de stora arenorna och med Avenyn runt hörnet, öppnar Onyxen upp dörrarna till Göteborgs pulserande nöjesliv.

Onyxen symboliserar närhet, personlighet och Göteborg, vilket sätter höga krav på kommunikationen för att säkerställa att varje detalj tas om hand. Utmaningen att vara ett mindre hotell och därmed arbeta i mindre team, ofta enskilt, kräver effektiv internkommunikation för att hålla allt flytande – dygnet runt.

Under det senaste året har hotellet framgångsrikt implementerat Ngager, som nu är en integrerad del av Onyxens dagliga verksamhet. Ngager har visat sig vara ovärderligt för Onyxens onboarding och utbildning, och fungerar även som ett kraftfullt verktyg för deras kommunikation med funktionerna anslagstavlan och checklistor. Dessutom möjliggörs en tydlig och snabb dialog mellan personal, chefer och ledning.

Är ni också ett hotell som behöver effektivisera er kommunikation och knyta ihop ert hotell? Läs mer om hur ni kan använda Ngager i hotellbranschen

Ngager är ett väldigt smidigt sätt att nå ut till vår personal. Istället för att ödsla tid på att skicka sms, mail eller ha möten - så kan jag snabbt komma ut med information till dem som behöver den. En stor fördel är att jag också kan se vem som har tagit emot informationen, så att viktig information inte missas. Ngager är grymt bra för oss!

Eleonor Kruse, Platschef Hotell Onyxen

Kom igång

Fyll i formuläret så tar vi kontakt med dig och pratar vidare om just dina behov.